واکنش اورژانس به عدم‌ همکاری آمبولانس‌ها در حادثه ورزشگاه شهر قدس 

10:51 - 26 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۳۳۳۲
واکنش اورژانس به عدم‌ همکاری آمبولانس‌ها در حادثه ورزشگاه شهر قدس 
سخنگوی اورژانس استان تهران در واکنش خودداری آمبولانس از رساندن مصدومان ورزشگاه شهر قدس به مراکز درمانی ضمن اشاره به اینکه این آمبولانس طبق توافقی که با هیئت فوتبال شهرستان دارند متعلق به یک شرکت خصوصی بوده است، گفت: همکاران ما در اداره نظارت بر آمبولانس‌های غیر از ۱۱۵ در حال پیگیری موضوع هستند.

خبرگزاری میزان - در حالی که امروز دوشنبه ۲۶ شهریور ماه  ۱۴۰۳ استقلال در ورزشگاه شهر قدس، میزبان الغرافه قطر در لیگ نخبگان است، روز گذشته ۲۵ شهریور ماه ۲ نفر از عوامل دست اندرکار آماده‌سازی ورزشگاه دچار حادثه برق گرفتگی و سوختگی شدند و با خودروی شخصی به بیرون از ورزشگاه منتقل شدند. گفته می‌شود مسئولان آمبولانس حاضر در ورزشگاه از انتقال این مصدومان به مراکز درمانی خودداری کرده‌اند.

شروین تبریزی، سخنگوی اورژانس استان تهران در واکنش به این حادثه گفت: این آمبولانس‌ طبق توافقی که با هیئت فوتبال شهرستان دارند متعلق به یک شرکت خصوصی بوده، اما گزارشش به اورژانس استان تهران رسیده است و همکاران ما در اداره نظارت بر آمبولانس‌های غیر از ۱۱۵ در حال پیگیری موضوع هستند و به محض روشن شدن جزئیات اطلاع رسانی می‌شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *